Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Skale|Klasa Mundurowa

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Małopolskie szkoły na rzecz Globalnego Południa - Wypowiedzi uczniów

Email Drukuj PDF
Spis treści
Małopolskie szkoły na rzecz Globalnego Południa
Plan działań
Co robiliśmy - podsumowanie
Wypowiedzi uczniów
Wszystkie strony

Wypowiedzi indywidualne uczniów:

Co stanowiło trudność?
Z czego jesteśmy dumni?
Czego się nauczyliśmy?
Co zrobilibyśmy inaczej?

Podobał mi się projekt ponieważ było to dla mnie nowe doświadczenie mogłem sprawdzić się i poczuć jako członek organizacji. Trudno było mi posiąść wiedzę z dnia na dzień która pozwoliłaby mi obronić swoje racje. Co do dumy to chyba nie ma czym się chwalić. Projekt pozwolił mi poszerzyć swoją wiedzę na temat problemu braku wody na świecie.


Projekt mi się podobał. Największą trudność stanowiło przedstawienie informacji innym klasom. Jestem dumna z tego że nam się udało przedstawić innym uczniom problem dotyczący wody na świecie. Nauczyliśmy się tego co możemy robić, aby nie zużywać tak dużo wody.


Te warsztaty mi się bardzo podobały ponieważ były różne ciekawe zabawy i bardzo interesownie były opowiedziane i pokazane np na plakatach albo przez różne gry. Dowiedziałam się że trzeba oszczędzać wodę gdyż bardzo dużo zużywamy jej niepotrzebnie. Warsztaty dały mi dużo do myślenia żeby pomagać potrzebującym ludziom.


1. Tak podobał się
2. Myślę że trudne było zrozumienie problemów ludzi mieszkających w krajach biedniejszych. My mieszkamy w dość bogatym kraju dlatego nie wyobrażamy sobie jak można żyć w takich warunkach
3. Jesteśmy dumni z tego że mogliśmy wziąć udział w tym projekcie. Dowiedzieliśmy się wielu rzeczy i teraz inaczej spojrzymy na problemy innych krajów
4. Dowiedzieliśmy się że wiele krajów boryka się z problemem braku wody i żywności na świecie z czego my sobie nawet nie zdawaliśmy sprawy.


Według mnie przeprowadzenie takiego projektu było bardzo fajną rzeczą. Mieliśmy okazję spróbować czegoś nowego, sprawdzić swój poziom wiedzy, oraz uzupełnić to, co nam umknęło lub z czego nie zdawaliśmy sobie sprawy. Myślę, że warsztaty, lekcje z innymi klasami sprawiły, że chociaż trochę uświadomiliśmy kolegom i koleżankom, jak cenna jest woda, i co wiąże się z faktem, gdy jej nie mamy. Myślę, że osiągnęliśmy zamierzony cel, z czego jesteśmy dumni :))


Projekt mi się podobał. Według mnie nie było żadnych trudności. Jestem dumna z tego, że mogę spotkać się z panią Janiną Ochojską, że w ogóle zaszczyci nas swoją obecnością w szkole, oraz z tego, że jednym kliknięciem na Pajacyka mogę komuś pomóc. Nauczyłam się o problemach z zasobami wodnymi na świecie, bardzo podobały mi się warsztaty odnośnie porównania Indonezji i Polski, atmosfera była bardzo przyjazna, można było porozmawiać, poruszyć wiele tematów i zadawać pytania. Jedyne co zmieniłabym, to żeby więcej osób uczestniczyło w tych warsztatach.


1) najbardziej podobała mi się zabawa w określanie zużycia wody przez dwa kraje i film w siedzibie PAH
2)zrozumienie warunków życiowych innych ludzi
3)że poznałem nowe wiadomości o Afryce
4)że wodę powinniśmy oszczędzać, jak pomagać innym, jak się żyje Sudanie Południowym


Projekt uważam za udany. Zebranie szczegółowych informacji stanowiło lekki problem. Jesteśmy dumni z tego ze uświadomiliśmy naszych kolegów o problemie na świecie związanym z brakiem wody oraz z samego uczestnictwa w projekcie. Nauczyliśmy się jak poważny jest problem z brakiem wody pitnej i w jaki sposób możemy oszczędzać wodę pitną.



AKTUALNE PROJEKTY
POROZUMIENIA
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie